sobota, 18 października 2014

Ponowne otwarcie bloga.


Zmiana nazwy, szaty graficznej, nieco tematyki i blog odnowiony. Czy było warto okaże się w najbliższej przyszłości :)

Sposób prowadzenia strony będzie wyglądał nieco inaczej niż jej poprzedniej wersji, jednak mimo wszystko stare przepisy zostawiam. Przeglądając natknęłam się na sporo ciekawych inspiracji, o których zapomniałam, z chęcią do nich wrócę, zmodyfikuję i wypróbuję ponownie.
Stali czytelnicy odczują zmianę, mam nadzieję na lepsze. Nowi zapewne też znajdą coś dla siebie.
Na blogu pojawiać się będą wpisy nie tylko kulinarne, ale to pozostawię jako niespodziankę.
Dużo pracy wymagało, aby strona mogła wystartować, dlatego komentarze będą moderowane, nie chcę zbędnych niedopowiedzeń i niemiłych sytuacji.

Zapraszam serdecznie i mam nadzieję, że ktokolwiek odnajdzie się w tym, co uda mi się napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz