wtorek, 21 października 2014

Sałatka z kaszy jaglanej z suszonymi pomidorami, awokado i natką pietruszki.

 Sałatka, która przekonuje do kaszy jaglanej :) Idealna na obiad, kolację, a nawet do zabrania ze sobą. Najlepsza, kiedy składniki jeszcze są ciepłe od gotowania, a każdy z nich nadaje swój charakterystyczny smak. Najlepsza, gdy można się nią podzielić.

Kasza jaglana z suszonymi pomidorami, awokado i jajkiem.

Składniki (na 2 porcje):
- dowolna ilość kaszy jaglanej (dałam mniej więcej około 100-120g),
- 10-12 suszonych pomidorów,
- całe awokado,
- 2 jajka ugotowane na twardo
- szczypta soli, cukru i pieprzu
- 2 łyżki słonecznika

Ugotować kaszę (wcześniej ją prażąc), odstawić. Pokroić drobno pomidory suszone. 
Awokado i jajka pokroić w kostkę, wrzucić do kaszy, drobniutko posiekać pietruszkę i dodać do garnka. Słonecznik można dodać do sałatki, ale można również nasypać go na wierzch.

6 komentarzy:

  1. Super przepis na jaglankę! To moja królowa kasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie kasza jaglana spodobała się ugotowana po prostu z jabłkami i cynamonem. Jakoś nie wyobrażam jej sobie w sałatce :D
    ale czas to zmienić, przy najbliższej okazji robię sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam nie trzeba taką sałatką przekonywać do tej kaszy. Uwielbiam ją pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo liczyłam na reanimację Twojego bloga :D i się doczekałam!!! świetne przepisy, pozdrawiam :) Ilona

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając moje umiłowanie do natki pietruszki...pewnie byłoby jej w tej sałatce więcej niż wszystkich innych dodatków :D Przepis jak najbardziej do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń