czwartek, 6 września 2012

Piątnica - współpraca (nowe jogurty)

W paczce znalazłam 10 jogurtów. 8 z mascarpone i 2 najzwyklejsze naturalne. Jednak nie takie zwykłe. Składają się wyłącznie z mleka i bakterii! Od dawna takiego szukałam.W tym wpisie chciałam przybliżyć firmę. Choć i tak wszyscy pewnie dobrze ją znają.
 OSM Piątnica jest jedną z najważniejszych i zarazem najnowocześniejszych mleczarni nie tylko w kraju, ale i na świecie. Swoją pozycję osiągnęła dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, ich innowacyjność oraz spełnianie oczekiwań szerokiej grupy konsumentów. W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z prawie 60% udziałem
w rynku. Mleczarnia jest jedynym polskim producentem Serka Wiejskiego z owocami i z miodem. Jest również liderem w segmencie śmietan świeżych (20% rynku) i sera Mascarpone (50% rynku), a także współliderem w kategorii twarogów oraz drugim producentem serków do smarowania – w marce Twój Smak i Twój Smak Puszysty – (15% rynku). OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju ( 2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania – pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE.


 
 














Myślę, że narazie to wszytsko. W każdym razie produkty tej firmy zawsze sobie chwaliłam. Od teraz będę miała o niej jeszcze lepsze zadnie, a jogurt naturalny wejdzie na stałą, codzienna listę zakupów :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz