środa, 5 września 2012

Mini puddingi z kaszy manny z owocami

  Mini puddingi z kaszy manny z owocami (mrożone jagody, truskawki, maliny). Podane z jogurtem, masą krówkową, masłem orzechowym, siemieniem, słonecznikiem, ciasteczkiem owsianym i miodem.

 Składniki ( na 1 porcję):
- 25g kaszy manny,
- 250 ml mleka,
- cukier/słodzik (tutaj 7 tabletek słodziku),
- dowolne owoce ( tutaj użyłam małego talerzyka truskawek, jagód i malin)
- aromat waniliowy
dodatki (można użyć czegokolwiek, ja dałam wszystko co miałam pod ręką :D)
- jogurt naturalny,
- masa krówkowa,
- masło orzechowe,
- domowy mus jabłkowo-brzoskwiniowy ,
- ciasteczko owsiane,
- siemię lniane, słonecznik, rodzynki,
- miód
Przygotowanie: ugotować kaszę (na gęstą masę). Ostawić. Owoce przełożyć do foremek (ja użyłam silikonowych do muffinek, ale równie dobrze można pudding zrobić w jednym większym naczyniu). Zalać kaszą. Przełożyć do lodówki. Najlepiej zrobić dzień wcześniej i zostawić na całą noc w lodówce. Wtedy jest pewność, że dobrze wyjdą  foremek.
 Szacowana wartość energetyczna:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz