czwartek, 8 listopada 2012

Sante - genialna paczka :)

Siedzę sobie i zgodnie z tym co sobie postanowiłam - uczę się :) Aż tu nagle mój pies zaczyna szczekać jak oszalały, co oznacza mniej więcej - ktoś przyszedł.
I nagle szok. Kurier z paczką. Zapomniałam o tym całkowicie. A co to za paczka?
Firma Sante pisała do mnie niedawno z zapytaniem, co ja na to, aby wysłali mi kilka produktów i wiele innych ciekawych propozycji, których może narazie zdradzała nie będę :) W każdym razie odebrałam ogromne pudło. I szybko przyszłam do domu je rozpakować. W to co zobaczyłam nie mogę do końca uwierzyć. Paczka jest tak duża i porządna.
A produkty są genialne. Większość chciałam kupić sama, jednak nie miałam dostępu.
W skład paczki wchodzą: z serii Skarby Ziemi: jagody goji, len złocisty i quinoa; ciasteczka owsiane naturalne i żurawinowe, kasze: kuskus, kukurydziana, jaglana; soczewica zielona i czerwona, otręby granulowane ze śliwką, sól morska z potasem, musli owocowe, Crunchy naturalne, musli Lo bez dodatku cukru owocowe, mielonka sojowa i nowość! Błonnik 5 zbóż bez cukru.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz